14 Aralık 2016 Çarşamba

MERHABA SEVGİLİM


Merhaba sevgilim, hoş geldin
Dur bekle alayım ceketini ve şapkanı
Sana ağır gelen ne varsa bu hayatta çıkartalım üzerinden.
Terlik getireyim ayaklarına
Bak ben terliklerimle geldim sana
Bilirsin sevgilim aşk demekti bu
Aşkı olanınsa kalmazdı zamanı.
Fakat dur sevgilim, dur
Önce soymalıyız üstümüzden hayatı
Sonra ağır ağır öpmeliyiz
Ağır ağır…
Ölüm hiç yokmuşçasına, ayrılık kapıda hiç beklemiyormuşçasına
Yani öyle yavaş öyle ağırdan almalıyız ki hayatı
Tenlerimize dokunmalıyız
Benim bittiğim yerde sen,
Senin bittiğin yerde ben olmalıyım
Kâinata kafa tutarcasına
Denizler, okyanuslar, adalar, kıtalar kıskanmalı bizi
Dur sevgilim, dur
Öyle hızlı nefes alma
Öyle hızlı çarpmasın kalbin
Öyle hızlı sevme,
Alelacele olmasın bu sevişmeler
Hemen yataktan kalkma, sarıl bana
Saçlarımı kokla
Ellerimi tut
Ayakların değsin ayaklarıma
Gözlerin konuşsun
Öyle, öyle hemen yataktan kalkma.
Hem hani biz daha ağırdan yaşayacaktık hayatımızı
Hani yavaş yavaş, hani usul usul sevecektik birbirimizi
Sevgilim, beni böyle hemen bırakma
Hoşça kal kelimesi dökülmesin dudaklarından
Öyle bir çırpıda söyleme
Öyle hemen gidiverme
Çarpma kapıları hızlıca
Pencerelerden bakmayayım sırtına
Gidişine ağlamayayım öyle hızlı hızlı, öyle hıçkıra hıçkıra
Hemen dönüverme sokağın köşesini
Bari ağır adımlarla ilerle
Ne bileyim en azından bak son bir kere.

Sevgilim, merhaba yine ben
Galiba sana artık hoşça kal demeliyim
Hoşça kal sevgilim
Ölümüm diyorum, senin gidişindendir bilesin…

                                                          26.06.2016


https://twitter.com/batininkizi

1 yorum:

  1. Ölümüm diyorum, senin gidişindendir bilesin.

    Sonu harika değil mi ama. eline sağlık

    YanıtlaSil